• Connector.

    Wat maakt Praat uw sprekersbureau?

    Uw vraag staat centraal bij Praat. U heeft een aanleiding om een spreker te willen inzetten, een vraag waarop u een antwoord wilt. Dat kan zijn dat u wilt kennis maken met een nog onbekend vakgebied (‘Praktische Praat’) of geïnspireerd wil raken (‘Sterke Praat’). Wat uw vraag ook is, wij zorgen voor de inzet van de juiste spreker.

  • Connector.

    Hoe is kwaliteit van onze sprekers gegarandeerd?

    Onze sprekers zijn gevestigde namen, aanstormende talenten of behoren tot een nieuwe generatie innovators binnen hun vakgebied. Al onze sprekers hebben een passie voor spreken, begrijpen dat spreken meer is dan alleen maar voor een groep gaan staan en weten altijd contact te maken met hun luisteraars. Bovendien worden alle sprekers begeleid door Praat initiatiefnemer en opleidingskundige Marrit de Vries.

  • Connector.

    Wat betekent het vaste lage prijs concept?

    Praat biedt voor een vaststaand bedrag de inzet en reis van onze sprekers. U boekt een spreker voor maximaal één uur. Uiteraard kunt u ons contacten voor een afwijkende vraag. Dagvoorzitterschap is bijvoorbeeld ook iets waar veel van onze sprekers voor in te huren zijn. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

  • Connector.

    Hoe stemt u de inhoud van de lezing af?

    ‘Praat op Maat’ is onze slogan, waarmee wij verwijzen naar het inhoudelijk afstemmen van de inzet van onze spreker met uw vraag. Het contact met de spreker verloopt via onze boekingsmanager. U kunt met hem overleggen wat de inhoudt dient te zijn en welk doel u voor ogen heeft. Zo heeft u één contactpersoon. Hij zorgt er vervolgens voor dat de spreker goed voorbereid bij u optreedt.

  • Connector.

    Hoe verloopt facturering?

    Na de inzet van onze spreker, neemt onze boekingsmanager contact met u op om te evalueren of alles verlopen zoals vooraf afgesproken. Facturering vindt altijd achteraf plaats.